Tell him...

2009-11-10 @ 23:28:50
Hela dagen är förbi och vad har jag gjort... hm.. Lagt över lite ljudklipp på mobilen, lite franska och tyska, så jag kan sitta i skolan och lyssna/plugga.. :) Kollat runt på bloggar, fave och bdb. Och såklart, så har det blivit tv hela kvällen, från sex-tiden typ fram till nu, haha. Det har blivit Christine, Vänner, Navy CIS, Andra avenyn, Christine och Brothers & sisters.. Och nu går reprisen av Vänner här, haha.. Och min arm är lite öm men inte mycket. Men jag tror jag börjar bli förkyld eller nåt, snuvig och lite halsont, icke bra! Nej nu ska jag mumsa vidare på min choklad och se klart vänner.. Sedan sova, för jag ska till skolan igen! Så säger go´natt här.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback