Upp och hoppa...

2009-11-25 @ 10:01:00
Vilken kväll vi hade igår alltså, shiit.. Showen var FANTASTISK!! Trots problem med ljudet.. Men de var grymt iallafall, wow! Mycket skratt, men tårarna var inte långt borta heller. Åh! :') Jessica Marberger! ♥ Jag ska berätta om kvällen i ett eget inlägg sedan, när det finns tid!!


Nu sitter jag här och bara glor runt, Micke har åkt till skolan och jag ska väl typ ta och fixa mig snart. Åka in till stan en vända och kika i lite butiker.. Efter M slutat skolan så ska vi träffa upp Lollo inne i stan också, ska bli så kuuul. :D Annars har vi inga planer för dagen, blir nog en ganska så lugn dag. :) Vi hörs senare!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback