11 klara till Idol!

2009-10-02 @ 23:13:17

Jag kollade såklart på Idol tidigare här ikväll. Det finns väldigt mycket att säga, men jag orkar verkligen inte! Härligt att Cam gick vidare, trots allt. Ingen mer kommentar där! Men jag har iallafall fått en stor favorit och det är Mariette, herrejesus, hon är så grym!!! Jag gillade Karolina, Erik och Tove också. :D Toppen! De 11 idolerna är: Mariette, Cam, Karolina, Erik, Tove, Eddie, Erika, Nicklas, Calle, Rabih och Reza! Spännande att se vad som händer framöver i Idol nu... Och miss Bagge är bara snygg och härlig som vanligt!

Efter det så kollade vi på Doobidoo, vi spelade in såklart. Sara Löfgren och Markoolio! Jag behöver inte säga något, hahaha, de är ju fan asroliga! I love you guys! Sjuktkul att se..

Nu hamnade jag här och ska kika igenom allt och se vad jag missat under kvällen!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback