45 timmar . . . .

2009-10-19 @ 11:37:55
JAG. ÄR. TRÖTT. TRÖTT. TRÖTT.
 
Hela helgen och förmiddagen idag har spenderats utanför Globens biljettkassor. Köandes för biljetter till Melodifestivalen 2010 som släpptes vid 9 idag! Vi kom alltså till Globen vid lunch-tid på lördagen, sen har vi i princip suttit där hela tiden. Jag, Emma och Sara sov där första natten, Micke var där men åkte hem och sov för han är ju typ sjuk. Micke och Lollo kom dit igår och Sara åkte hem. Så det var vi fyra som sov denna natten.. Och det var inte varmt ska jag säga er, fyfaan. Iskallt första natten/morgonen, inatt/imorse var det lite varmare iallafall. Vi byggde ju som sagt upp ett eget litet tält av presseningar där, haha. Det såg väldigt roligt ut, men vi ville få bort blåsten och behövde lite värme plus tak.. Tur var väl det, det regnade imorse, haha. Men vi har haft skoj, men jag säger Aldrig mer.. Alltså, 45 timmar, och utav de så var vi nog ute minst 40 timmar!!! Blir jag inte sjuk efter detta så blir jag förvånad... Men vi fick iallafall biljetter imorse, mycket sämre än förra året. Så köandet var absolute inte värt det, inte för de biljetterna.. Men hon i kassan var ju bara så korkad, hon fattade inte vad vi mena, blä. xD Menmen.. Biljetter till finalen och deltävlingen i Sandviken!!!






Kommentarer
Postat av: Lina

Synd att ni hade sån otur med kassatanten. De verkade ju vara fler som hade problem. Hur svårt kan det vara?

Tack för att ni höll mig sällskap från och till i alla fall :-)

2009-10-19 @ 13:54:01
URL: http://linosa.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback