Spontana äventyr! <3

2009-10-30 @ 00:24:32
Vi kom av kryssningen strax efter halv fyra-tiden, jag lovar att jag ska blogga om kryssningen men det blir i ett annat inlägg... Jag och Micke tog oss iallafall raka vägen till en buss som tog oss till slussen sedan på t-banan till centralen. Gick till åhléns och sa hej till Emma, mycket trevligt. När vi var där så fick vi ett mess av Sara att det skulle vara galapremiär för filmen Trubbel i ParadisetRigoletto ikväll. Jag som hade läst och trodde premiären var igår.. Men gud vad glad jag blev!! Vi sa hejdå till E och drog hem till mig, packade om väskan och vi kollade datorn lite snabbt och tog oss sedan in till stan och typ raka vägen till Rigoletto...

Vi kom dit strax innan halv sex och vem ser vi inte först där.. Om inte Tobbe :D haha. Kramkalas med han och så.. Det visade sig att insläppet var vid halv sex redan och det var redan lång kö, vi kollade igenom kön när vi gick förbi men hittade ingen vi kände igen.. Efter en stund så dök Jenny "Velvet" Petersson upp, vi vinkade lite först för hon pratade i telefon och gick förbi oss, men sedan kom hon fram till oss. Pratade lite grann och fick då reda på att Shirley Clamp redan var inne. Haha, så vi hade missat henne i kön, surt. xD haha. Lina Hedlund dök upp, hon var ju jättesnygg ju. Hejade och pratade med henne lite snabbt.. Strax därefter så kom Emilie och Sara (från sheelah), kramkalas och lite snack. :) Sedan såg jag Lisa och Jakob Stadell, så jag rusade fram dit och det blev kramkalas och prat där med, så underbart kul att träffa L igen. :) Vi träffade även Molly och snicksnackade lite.. Micke såg en han kände som var med och jobbade på Camp Lingman, så vi var fram till henne och hennes vän som visade sig vara Frida Öhrn, som vi förövrigt blev presenterade för. xD haha. Trevligt! Efter ett tag kom Carolina Gynning så det blev kramkalas, tyvärr inget snack för min del för precis när jag kramade henne så klev Sonja Aldén ur taxin bakom. Så jag rusade fram till Sonja, kramkalas och lite prat med henne, hur underbart som helst. Det var henne jag hade väntat på, jag var ju 90% säker på att hon skulle komma och hon kom. :D Min kväll blev räddad!! Och Laila Bagge och Niclas Wahlgren kom samtidigt typ, så vi hejade lite på Laila men hon var mest konstig idag. xD haha. Sedan blev det typ slut på allt folk och sist av allt så kom skådespelarna Malin Åkerman och Vince Vaughn. Coolt att se dem, eller nåt.


Efter det så drog vi därifrån... Raka vägen hem till Micke, där vi åt typ på en gång.. Kollade på Rosa bandet-galan där. Sarah Dawn Finer var fantastisk, Petra Mede var asgrym och Tessan på kören var söt. Riktigt bra program det där, mys. När galan var slut vid tio så tog jag mig hemåt...

Otroligt lyckad dag/kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback