Vila tryggt...

2009-10-05 @ 00:34:06
Dagen är förbi och jag har typ suttit här hela dagen lång. Inte gjort så värst mycket alltså. Packat väskan, åker till Sthlm imorgon. Kollat lite lägenheter med mor. Kollat på tv, filmen 7 miljonärer. Pratat med Micke. Laddat upp bilder på face. Och lyssnat på massa musik. Ganska lugn dag! Och jag känner nu att jag borde typ sova, så ska släcka ner här...

Min vecka ser ut såhär:
Måndag: Åker tillbaks till Stockholm.
Tisdag: 9-12 föreläsning. 10-16 Jobb09-event på Berns.
Onsdag: Nat fyller år. ♥ 9-12 & 13-16 seminarium. 16.30 träffa Eva (kursansvarig).
Torsdag: 9-11.30 föreläsning. Hairspray på chinan med Micke, troligtvis.
Fredag: Åker hem till viken.
Lördag: Utgång med A-K i Bollnäs.
Söndag: Slappa, plugga eller åka till Sthlm.. Vet inget än?!

Med denna vecka framför mig så säger jag go´natt nu! Hörs mera imorgon..
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback