En lugn dag verkar det bli...

2009-10-30 @ 14:13:49
Vaken är jag allt, men så mycket längre har jag inte kommit. Kom la upp vid elva-tiden och fastnade här direkt och här sitter jag. Lyssnar på musik och chattar på msn, yeah. Kikar runt på massa bloggar, mailar folk och glor runt på face. Ingen aning vad som händer idag... Kanske drar förbi Förkväll om jag orkar.. Och jag skulle vilja se Hairspray igen också, men det är ju fullbokat ikväll. xD haha. Jaja, vi får se vad som händer ikväll helt enkelt. :) Jag tror faktiskt att jag borde klä på mig här snart iallafall, sitter fortfarande i pyjamas, haha. Inget att göra ju, då blir det såhär.. Det känns konstigt att det inte finns något att göra, jag har ju verkligen haft fullt upp i dagarna här.. Men hörs senare...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback