En vanlig dag.

2009-10-06 @ 17:00:53
Imorse/förmiddags var jag i skolan. Föreläsning mellan 9-11, om sokratiska samtal. Det var la sisådär.. När det kommer till muntligt så är det inte roligt längre.. Efter det så var det ungefär en timme information om VFU. Inte heller så intressant. Fattade inte så mycket. Massa rapporter som ska skrivas, och vi ska tydligen leda 2-4 lektioner också. Tjena... och jag vet inte ens vart jag ska vara, men det vill jag inte veta heller. Men får nog reda på det imorgon, när jag träffar Eva, eller så får jag en liten utskällning för att jag inte kollat upp det. xD Det visar sig imorgon.. Vi fick även tillbaks tentan, de gick inte så bra, som jag trodde! Slutade strax efter tolv och då tog jag mig in till stan... Förbi Berns där eventet var, men det var ju sjumilakö så jag sket i det. Snurrade runt lite snabbt i stan, åt lite på donken och sedan tillbaks till fridhemsplan, där jag gick ner till vattnet och satte mig på en bänk. Woho, vilket liv! Så sjukt kallt, så jag gav upp ganska snabbt och tog mig hemåt...

En eftermiddag i Stockholm, en vardag. Det finns verkligen ingenting att göra. Gå i affärer säger nog vissa att man kan göra. Men jag som inte alls tycker om att gå i affärer, då finns det verkligen ingenting. Det är otroligt tråkigt att infinna sig i denna stad just sånna dagar.. Och det är ju inge kul att bara sitta på rummet och trycka vid en dator.. Dötrist! Men det är väl det jag lär stå ut med... Blä :P

Nu sitter jag iallafall här. Fryser lite grann men annars gör jag ingenting, väntar på att klockan ska ticka iväg. Och det är inte ett skit på tv ikväll heller. Blä, vilken värdelös dag!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback