Fullt upp...

2009-10-16 @ 12:07:54
Jag kikar in här lite snabbt bara för att lämna ett litet livsspår. xD haha. Jag har egentligen inte riktigt tid att sitta här.. Jag är lite halvklar sådär. Jag ska ta och äta lite frukost tänkte jag. Sedan vid ett-tiden ska jag möta upp Emma här vid fridhemsplan och vi ska iväg och handla lite. Sedan vet jag inte om vi hänger runt lite till, men vid halv fyra så anländer Sara till Stockholm. Så vi ska väl troligtvis möta upp henne och hålla henne lite sällskap tills Micke slutar skolan.. Sedan hem och byta om, äta lite och så. Raka vägen ut till Tv-huset sen och Världens barn galan på kvällen för oss alla! Det ska bli otroligt kul att se.. Bounce, Jessica Andersson och Charlotte Perrelli, väldigt najs! Men jag kanske hinner in och skriver något under dagen, det visar sig annars hörs vi ikväll när jag är hemma. :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback