Gaaalet!!!

2009-10-24 @ 23:12:29
Kvällen var Bäst Bäst BÄST!!! Allt blev så jäkla lyckat och över förväntan. Herrejisses alltså!! 90-årskalaset blev helt lövely.. Malena och Charlotte blev mycket glada, även vår Mika, hihi. Konserten ägde ju vi totalt. Gud så vi skrek, haha, högst upp på 2:a radens körläktare. Men de hittade oss allt, allihopa! xD Charlotte är bara för Underbar, iihi. Och Malena, såklart. Efter hela konserten så träffade vi båda brudarna. Jag älskar dem. ♥ Sedan åkte vi hemåt, förbi Emma först och sedan förbi Mikas kusin där hon och Sara bor... De åkte vidare till vasaparken och jag hemåt. Det är läskigt att gå hem hit när det är mörkt och alla sover här och hissen krånglar. xD HAHA. Så nu sitter jag här och trycker.. Jag lovar verkligen att nån dag här, eller iallafall nån gång så ska jag berätta om kvällens bravader och gårdagens. Det lovar jag!!! Nu ska jag bara tänka tillbaks på kvällen och bara försöka förstå vad det är som har hänt egentligen, kärlek.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback