Glader...

2009-10-30 @ 01:40:54
Sedan jag kom hem så har det inte hänt så mycket. Kollat runt här massa, face och bloggar. Även duschat här på kvällskvisten. De håller nämligen på med avloppen här i byggnaden och stänger typ av vattnet mellan 9-16.. Så då fick det bli dusch nu ikväll för jag går inte upp innan nio för att duscha. xD haha. Just nu sitter jag här och pratar med Micke på msn och läser bloggar igen, haha. Trevligt!

Och, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta.. Både Jessica och Charlotte har bloggat om mig med flera, klicka på namnen så kommer ni till inläggen. Det är galet!!! Jag gillar dem lite för mycket tror jag. Puss på dem.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Molli

Hur gick det med Jessica? Frågade du om hon va singel? :D

2009-10-30 @ 07:45:19
Postat av: Carro

Molli: Nej, det kom faktiskt aldrig på tal något.. Tyvärr!

2009-10-30 @ 12:13:21
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback