Halva dagen förbi...

2009-10-08 @ 15:49:45
Här sitter jag.. Jag gör inte ett skit. Jag har packat väskan här tidigare, åker hem till viken imorgon igen. Hade gärna åkt idag, men jag ska ju på Hairspray ikväll. Själv verkar det som. Jag får inte tag på någon att gå med, blir galen. Det är verkligen ingen som kan alltså, gah. Jag har nog nästan frågat alla jag känner här i Sthlm. xD haha. Men jag måste ha tag i nån, vill inte gå själv. J fixade biljetter, gå 2 för 1.. Så nån jävel lär jag väl få tag på, om jag så ska plocka nån från gatan bara... xD haha. :P Aja, får leta vidare, för snart är det ju dags, eller vid halv åtta börjar det men ändå.. Hörs senare kanske!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback