Hej på er!

2009-10-26 @ 10:59:23
Vaken är jag allt, duschad också. Sitter här och äter frukost nu, gott. Om en timme ska jag möta Micke och Annika nånstans. xD haha. Vi ska ut till solna, sen vette fan. Jag måste hem och packa väskan lite snabbt sedan också. Hela gänget ska till Golden hits ikväll så jag sover hos Micke inatt, och imorgon åker jag hem till viken och sedan tillbaks till Sthlm på onsdagen för att då ska vi på kryssning. Hej och hå. Sen är det lungt ett tag innan jag flyttar hemåt. :) Det blir nog fullt upp idag med, därför jag bloggar nu. Hinner nog inte senare.. Får packa både till Micke och kryssningen sen när jag är hemma igen.. Vi hörs nog inge mer idag, men imorgon när jag är hemma i viken.. Ha en bra kväll allihopa, det ska minsann vi ha på Golden! :D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej.Vad kul det låter,kryssning!Vilken båt blir det?

2009-10-26 @ 23:03:15
Postat av: Molli

Hej!

Jag har sett på Jessica Anderssons fb att hon inte står som singel längre,

du får ta reda på mer om det om det är Cinderella kryssningen du ska på ;)

2009-10-27 @ 12:53:11
Postat av: Carro

Björn: Det blir cinderella såklart. :D



Molli: Mm jag såg det jag också, mycket nyfiken blev man :P Och yes, såklart det är cinderella kryssningen med Jessica :D

2009-10-27 @ 20:07:53
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback