Idol!

2009-10-01 @ 23:22:34
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Men Karolina, Tove och Camilla var ju iallafall bäst ikväll. Men vad gjorde Cam med My heart will go on... Så himla synd alltså, det var asbra i början sedan blev det inte lika bra längre! Men jag ville så gärna ha henne vidare, men efter att alla hade sjungit sin låt så förstod man att det var Karolina och Tove som skulle gå vidare.. Jag ville ju ha Karolina och Camilla, lite surt att ställa dem två mot varann! Men jag tycker faktiskt att helt rätt person gick vidare, Karolina var faktiskt bättre än Cam ikväll. Så jag säger grattis till Karolina.. och nu hoppas vi på ett wildcard åt Cam. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback