Längtar...

2009-10-10 @ 12:02:55
Jag är vaken. Sitter här med handduken på huvudet, funderar lite vad jag ska ha för kläder på mig, haha. Behövs inget speciellt, ska bara sitta i en buss till Bollnäs. xD haha. Ja, för er som inte vet, så ska jag åka till A-K idag. :) Hon hämtar upp mig i Bollnäs och sedan hem till henne.. Och ikväll ska vi ut på Tranan (nattklubb i bollnäs) och dansa och skoja runt lite!! Markoolio med band står för underhållningen, och då kan ni som varit med här ett tag redan räkna ut vem som infinner sig på kören. Precis, Jessica Marberger!!! Jag är helt överlycklig, jag saknar henne så sjukt mycket så det ska bli askul att se henne igen och förhoppningsvis träffa henne också. :D Men det får ni höra mer om imorgon när jag kommer hem igen.... Men nu ska jag fixa mig här, klä mig, äta lite och sedan packa ner det sista i väskan. Bussen, ja det var banarbete så tågen går inte, går vid 14.10 från Gävle, får skjuts in av mor... Hörs imorgon, ha en skön kväll allihopa, det ska då vi ha!!!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

Hälsa både A-K & Jess massa! PUSS!

2009-10-10 @ 16:01:07
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback