Lite sent kanske..

2009-10-20 @ 00:32:56
Hemma i Sandviken igen iallafall. Rullade in med tåget i Gävle vid halv fem-tiden. Mamma hämtade mig och det blev en snabbvisit i valbo, hittade ett par mysiga vantar som jag la undan, får se om jag köper dem imorgon. Sedan blev det hem till dollar och ica och sedan hem.. Slog mig ner vid datorn direkt typ, och har suttit här sedan dess och kollat lite tv också. :) haha. Nu kollar jag på mello06-dvdn. Mycket bra och fina personer! ♥ Men jag borde egentligen sova, har lite att göra imorgon ju.. Först till komvux för att skriva in mig, sedan till sjukhuset och göra nåt, sen förbi valbo tror jag och sedan, kanske, iväg till badet och köra step. :D haha. Nu ska jag kika lite på tvn igen... Hörs mer imorgon!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback