Men gåtans svar är det ingen alls som vet.

2009-10-07 @ 11:47:07
Här sitter jag, som vanligt. Vaknade lite sent idag så det blev ingen skola. Tror inte jag drar iväg nu till eftermiddagen heller. Men jag ska iallafall till universitetet vid halv fem och prata med Eva, kursansvarige. Det kommer bli spännande, får se hur det slutar där.. Om jag blir kvar eller om jag kanske hoppar av och flyttar hem.. Gah, va hemskt! Får se vad som händer, berättar la kanske mer sedan.. Nu gör jag dock inte ett skit här, mycket tråkigt har jag. Fryser gör jag också. Solen skiner, men det ser ut att vara riktigt kallt, men funderar på om jag ska ta mig in till stan om en stund och snurra runt där innan jag ska till uni.. Tråkigt, men nåt att göra iallafall. Vi hörs senare idag!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lika bra att hoppa av va fan ska du ta upp en plats för någon som verkligen vill bli nåt. Du försöker bara spela ett spel. Ut och strosa i Stockholm är ingen merit precis. Ta och skaffa dig ett riktigt liv i stället.

2009-10-07 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback