Min dag lite kort...

2009-10-20 @ 19:37:57
Det blev stressigt imorse, kom upp strax innan nio-tiden. Så mamma fick skjutsa mig till komvux, vid tio träffade jag syon.. Pratade lite grann och jag skrev in mig på kurser, så jag börjar där i november.. De kurser jag ska läsa blev: tyska, franska, medicinsk grundkurs, psykologiA och matteE. Det blir nog najs, fanns ju inte så många att välja på. Har läst de flesta och har betyg i de, haha. Sedan träffade jag Junia, så hängde på henne ner i matsalen, pratade och skojade där. Träffade även A, trevligt. Strax innan ett så tog jag mig hemåt, det blev mat direkt och efter det så åkte jag och mor in till gävle. Till sjukhuset för jag hade tid där, skulle röntga och kika tänderna lite, inför operationen. Och det gick fint, kom därifrån vid fyra-tiden och tog oss in till valbo lite snabbt. Jag köpte vantarna som jag la undan igår, tumvantar fast som fingervantar i. xD Jättesköna. Och vi åkte från valbo vid kvart i fem.. Jag skulle alltså missa stepen, så himla surt verkligen. Hade inte en tanke på den förrän jag såg klockan, den skulle börja vid fem-tiden. Så ingen träning. :( haha. Väl hemma så har jag bara suttit här oh kollat på mello.. Och gör det fortfarande. :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback