Min dag.

2009-10-07 @ 21:00:21
Jag kom nog iväg vid två-tiden härifrån. Jag bestämde mig då helt enkelt för att ta en promenad till stan, så jag gick lite längs Norr mälarstrand och sedan längre in på kungsholmen. Kom fram till stan och begav mig till kungsan för att snurra runt där lite.. In på donken för lite mat, gott. Och sedan åkte jag till universitetet, träffade Eva vid halv fem-tiden.. Pratade lite om hur det går på programmet, vad jag missat och hur jag kände/känner inför allt. Vi pratade lite om kurser, om det finns några sånna jag vill läsa.. osv. Efter 20min där så tog jag mig in till stan igen. Ett snabbt hej till Emma på hennes jobb, trevligt. Sedan trallade jag hemåt, orkade inte ta t-banan så det belv en härlig men väldigt blåsig promenad hem igen.. Kom hem strax efter sex-tiden här och inte gjort så mycket sedan dess.. Och nu gör jag inte så mycket heller, sitter här och kollar på tv. Najs!

Pusshej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback