Nu lär jag sova...

2009-10-24 @ 01:13:10
VILKEN KVÄLL!!! Helt amazing alltså, vilken konsert, WOW! Jag finner inga ord, shiit. Malenas och Charlottes duett, jiisses! Och ett av Charlottes nummer, åh. Jag blev Perrelli-frälst ikväll, iihi! Otroligt lyckad kväll blev det. Konserten, häng på donken och träffar! Jag Lovar att jag ska berätta om allt sedan, men jag måste faktiskt sova nu. Imorgon är det favorit i repris igen.. Imorgon går vi hela gängetkonserten, träffar Malena och Charlotte och firar 90-årskalas. (Mika o C har fyllt, M fyller snart) WOHO va grymt det kommer bli!!! Lääängtar så himla mycket!! Miss them ju. ♥

Nu; sängen.
Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha, okej. Ja du har då koll på allt. Själv har man tur om man hänger med i mitt livs alla svängar just nu, haha.

2009-10-24 @ 17:37:03
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback