Sandviken.

2009-10-27 @ 20:16:06
Hemma i viken en snabbvisit typ. Jag rullade in med tåget i Gävle vid halv fem-tiden och tog mig då in mot stan. Vilka minnen det finns att gå från centralen till stan, åh, säger bara 5 september! ♥ Jag kikade runt massa på stan men hittade väl inget skoj så, jag är snål också. xD haha. Drog iväg till tandis och mamma kom strax före sex och vi tog oss upp. :) Det blev cirka 50 minuter hos tandis, bytte tråd och satte i hakar till operationen, yes. Efter det så åkte vi hemåt, eller vi svängde in på ica maxi för att jag ville hämta ut biljetterna till Bounce nästa år. Sedan hemåt och här fastnade jag lite.. Ska strax äta här och sedan se på mello eller nåt. Imorgon åker jag nämligen tillbaks till Stockholm igen!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vad är det för operation du ska göra? :)

2009-10-28 @ 07:54:29
Postat av: Carro

Anna: Jag ska göra en käkoperation. Försöka få bort så mycket som möjligt av överbettet typ. :)

2009-10-28 @ 10:28:29
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback