Våran dag. <3

2009-10-25 @ 22:23:58

Jag kom till hötorget, till sergel bion vid kvart över elva ungefär. Där stod Micke, Lollo och Annika och väntade, Emma kom strax därefter.. Mika och Sara var på centralen och kom lite senare. Vi var in och hämtade våra biljetter och så. Satte oss sedan i trappen och pratade massa om gårdagen, som var helt fantastisk!!! Strax innan halv ett så fick vi inta våra platser i salongen. Och några minuter senare så började den, vi såg alltså FAME! Oh my god alltså. Shiit vilken grym film. Vi älskade den allihopa.. Vi var jäkligt sugna på att se den igen, åh. Slutscenen, åh, jag var tvungen att påminna mig själv om att andas. Herregud, så jäkla grymt! Fan vad man ville dansa efter att ha sett den där filmen, guuud. Vi alla var så uppspelta och lyckliga efteråt!!

Efter bion så tog vi oss ut och raka vägen till Punktshop för att köpa rosa armband till Lollo, hihi. Och sedan trallade vi till centralen för M&S skulle kolla tågtider.. Jag tog ut pengar och sedan tog vi oss till donken på kungsgatan.. Och när vi går längs gatan där så ser jag en bekant inne i en butik och det var Jennie Widegren. Så vi stannade utanför för att prata med henne lite, hon blev glad! :D Kramkalas och massa prat med henne, alltså jag gillar henne så mycket. Jag var överlycklig!!! Och vi begav oss vidare till donken där vi slog oss ner vid ett bord och blev kvar där ett tag. Sedan rörde vi oss ut på söder, tog t-banan till medis.. Kikade runt där och messade J lite.. Tog sedan bussen till gamla stan där vi också kikade runt lite.. Sedan ut vid skeppsbron och gick där, genom kungsan där vi stannade en stund. Sedan gick vi till centralen där vi slog oss ner på en trappa och mest satt och väntade på att klockan skulle gå. Lyssnade på musik, pratade och så. Messade med M och jag o Micke blev glada.. :D Strax innan sju så hämtade Mika och Sara ut sina väskor och vi tog oss sedan till deras tåg och tog hejdå där, men vi ses ju imorgon igen, haha. Och efter det så åkte vi alla hemåt, tog hejdå av Lollo bara, för alla vi andra ses imorgon också. Hemma strax innan åtta-tiden. Kollade på Ensam mamma söker och sedan har det inte hänt ett skit typ...

Lövely dag. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback