Äntligen hemma...

2009-09-08 @ 17:44:39
Gosh vilken lång dag alltså, shiit.. Kom hem från skolan/stan för en liten stund sen bara.. Två föreläsningar som sagt, den sista var bara seg för man lärde sig ju inget. Dåligt, haha. Vi fick en uppgift efter första föreläsningen så den pluggade vi med under vår lediga tid.. Slutade fyra som sagt och vi alla tog oss iväg, sa hejdå till alla vid centralen. Jag åkte till odenplan för att kika upp vart Lasse Kühlers Dansskola låg, för jag ska dit och dansa ikväll, haha. Och sedan in på akademibokhandeln där och se om de hade en bok, men icke. Juste, jag köpte en av böckerna som jag behöver läsa till tentan på lunchen, woho.. Efter odenplan så åkte jag hem till fridhemsplan, tog mig till Sats direkt och fixade ett medlemskort så nu är det bara att springa och träna där. :D iiiihi. Sedan hem hit och nu sitter jag här och glor. Vet inte riktigt vad jag ska göra... Hela dagen är ju fan förbi. xD haha. Men ska kika runt lite, sedan packa träningsväskan. Dansklass 20.40 ikväll... :D

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

fullspäckad dag idag, gumman.....hoppas du får det roligt på dansen.....kramar

2009-09-08 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback