Back in Sthlm!

2009-09-27 @ 21:14:24
Jag är i Stockholm igen... Kom hit vid tjugo i ett idag, då skyndade jag mig hem hit och lämnade väskorna för att sedan ta mig till Östermalmstorg för att möta upp Micke där. Och vi tog oss vidare ut till Lidingö, bort till lidingöloppet för att se Emma och A-K. De sprang lidingö-tjejlopp, sista delen i en svensk tjejklassiker. Heja tjejer, ni är bäst! ♥ De höll på att värma upp när vi kom dit och vi missade tydligen när de gick i mål också. xD haha. Träffade de efteråt, de fixade sig och sedan tog vi oss in till stan, eller till slussen. Raka vägen in på tacobar för E och A skulle äta, satt där ett tag och pratade massa, najs.. Sa hejdå av varann strax innan sex(?) typ.. Hejdå till M vid t-banan och sedan raka vägen hemåt. Förbi ica lite snabbt och sedan hit.. Nu sitter jag här och gör inte mycket alls.. Tråååkigt!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback