Dagen rullar på...

2009-09-28 @ 14:25:53

Nu sitter jag här vid datorn igen.. Jag vaknade upp imorse och kom iväg till skolan, haha. Vi hade en föreläsning om den mångkulturella skolan i förmiddags, den var intressant faktiskt.. Ska ha henne igen på torsdag, men ska då ha läst en bok, som man kanske måste införskaffa tills dess. xD haha. Efter den så åkte jag tillbaks till fridhemsplan för att äta lunch på donken sen till skolan igen.. Jag trodde vi skulle ha en till föreläsning vid ett-tiden, men jag såg inte en enda av mina klasskamrater där vid ett så jag åkte hem igen... xD haha. Så då blev jag fast här, kikar bara runt massa men det händer inte så mycket.. Lite ändrade planer för kvällen, det blir inte att träffa Micke något. :/ tråkigt. Men jag ska ändå ta mig in mot stan snart, kika lite i affärer och sådant. Annars kommer jag dö av tråkighet om jag ska sitta såhär hela dagen/kvällen..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback