Det blir aldrig som man tänkt sig...

2009-09-01 @ 16:42:58
Det har inte hänt så himla mycket idag... Åkte ju iväg till konradsberg men det visade sig att jag skulle vara på universitetet... Jag gillar inte mitt schema, jag förstår inte det. SÅ det blev ingen lektion idag heller, haha. Jobbigt, kommer ju efter så himla mycket. Men tog mig till universitetet iallafall, träffade på Karolina det första jag gör när jag kommer dit. :D Kul ju.. Kikade in på akademibokhandeln också, men böckerna var slut som jag skulle ha, så får kika in nån annan dag.. Sedan satt jag mest där helt upp och ner.. Eller, jag antecknade ett medlemsskap på Sats.. Jag kunde inte låta bli när de stod där och de var lite billigare för studenter också, haha. Men det är en prova-på grej i tre veckor och sedan får jag bestämma om jag vill vara kvar där eller inte.. : ) Riktigt najs ju, men jag tänkte ju liksom åka dit och prata medlemsskap med dem, för jag vill träna där. :P hihi. Sedan åkte jag in till centrum och kollade runt lite.. Hittade inget, kollat på massa kalendrar men kan inte bestämma mig. xD haha. Jag kom väl hem hit igen för en timme sedan typ. Händer inte mycket alls, kikar runt på allt och så... Ska försöka hitta nåt att äta eller nå, för att sedan ta mig iväg till karlaplan och möta Micke där och vi tar oss vidare till tv-huset för ännu en Så ska det låta-inspelning, woho. :D

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du verkar ha haft fullt upp det senaste, sköj! :)



åh vad härligt! då förstår jag att du ser upp till henne! :) hon är jätteduktig. fin dansare med fin personlighet, kan inte bli bättre :)

2009-09-01 @ 21:22:33
URL: http://nathalieakselsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback