Det känns så rätt...

2009-09-15 @ 23:24:22
... att vara här hemma i Sandviken.. Liksom mitt liv är ju här.. Mina två favoritställen; komvux och badet! Det är två ställen som jag känner mig riktigt hemma på.. Och det har varit riktigt skönt att vara hemma dessa dagar. Men, imorgon ska jag tillbaks till Stockholm. Jag vill inte... Missuppfatta mig inte, jag verkligen älskar Stockholm, den finaste och bästa staden nånsin.. Men jag vill inte tillbaks till rummet, ensamheten och skolan. Jag vill inte!!! Som tur är så har jag bara imorgon i skolan, torsdag och fredag är vi lediga tror jag. Då händer ju annat skoj förhoppningsvis. Det längtar jag verkligen till, men allt som hör till vardagen, nej tack... Gaah, nu ska jag sova för jag måste upp och med det tidiga tåget som går vid halv sex imorgon. Blä!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback