Tisdag!

2009-09-22 @ 17:12:32
Här sitter jag och trycker, det händer inte så mycket. Har varit i skolan idag, vi åkte från Micke (sov där inatt) strax innan halv nio-tiden. Jag hoppade av vid universitetet och Micke åkte vidare.. Hittade inte dit jag skulle först, så det var tur att de kom en annan ur klassen, så vi tog sällskap..  En två timmar lång föreläsning om Svenska som andraspråk, det var lite intressant. Och såklart så fick vi två frågor att arbeta med efteråt.. Vi tog oss iväg till kaffebaren, eller vad det hette. xD Fixade ihop uppgiften, drog till datasalen, skrev över det och mailade iväg det till läraren.. :) Slutade strax efter halv ett.. Tog sällis med Sara och Lisa på t-banan, pratade om lite allt möjligt. Sen jag kom hem så har jag faktiskt inte gjort så himla mycket, bara suttit här typ... Jag ska ta och blogga om gårdagen nu, får se när det kommer ut. xD haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback