Ännu en dag...

2009-09-29 @ 12:54:08

Jag är vaken, jag är hemma och jag har tråkigt! Utanför skiner solen, klarblå himmel men det blåser dock. Väldigt mycket ser det ut som. Jag vet inte vad jag har för planer för dagen... Jag vill inte sitta här iallafall, men att ta sig in till stan igen vet jag inte om det är så lockande.. Men det får nog bli så iallafall, eller bara ta en promenad nånstans.. Får ta med lurarna till mobilen så har jag musik iallafall och lär nog klä på mig ordentligt. Jag ska bara fixa mig klart först, borsta tänderna och ta fram nån väska. :) Vi hörs senare...

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej "Carro"! Du det gör inget att du glömmer!!! Hoppas iallafall att allt är bra!!! Trivs du i rummet? Eller skall du flytta? Hur är det med "Milla" nuförtiden??? Länge sedan man hörde något om henne ??? Ang Markolioo så missade ju ni inte så mycket eftersom Jessica stack på en gång!!Här är det lugnt på alla fronter... Sköt om dig!!! KRAM E-M

2009-09-29 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback