En lugn dag..

2009-09-14 @ 21:06:33
Vaknade kring tio-tiden, upp och hoppa och fixade mig. Vid halv tolv ungefär så skjutsade mamma mig till komvux, skulle dit och hälsa på! Raka vägen ner till Junia i matsalen, så kul att träffa dig igen. :D Jag slog mig ner vid bordet där.. Vi pratade massa, roligt. Och klockan passerade tolv, då kom Jenny ner, haha. Pratade med henne, trevligt.. Och sedan lite fler som hejade glatt. xD haha. Senare under dagen kom även Annette ner och så pratade vi lite grann!! Mycket trevligt! Jag blev kvar ett bra tag på komvux, efter halv fyra nån gång så började vi röra på oss hemåt. :) haha. Var la hemma här strax efter fyra typ... Då kollade jag datorn lite och åt kakor.. Vid halv sex ungefär så åkte jag och mamma in till valbo och kikade runt. Träffade Sofia och Jessica där, mina kusiner, så pratade med dem lite. Jag såg lite snygga t-shirtar på veromoda, men så snål som jag är så köpte jag inga. xD haha. Nån timme senare åkte vi hem och det blev köpmat här i viken... Sedan vi kom hem så har jag bara suttit här. Har bokat biljett till Tre S-julkonsert också, det ska bli najs!! Och nu sitter jag bara här och glor, ska kika lite bloggar!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback