En snabbis...

2009-09-04 @ 12:53:41
Nu är jag hemma här igen.. Kom hem för en halv timme sedan typ. Var iväg till skolan idag vid nio-tiden, mötte upp gruppen och vi tog oss in till bibblan.. Satt där och gick igenom läroplanerna och diskuterade utvecklingen och så. Vi var klara strax efter 12. :) Vi började även planera att kanske gå ut och äta hela klassen den 17:e, bara för att umgås och fira eller vad man säger, vår första tenta som är avklarad då. (den är den 11:e). Najs! Men jag har inte hunnit gjort så mycket här hemma, druckit en drickyoghurt och packat väskan, men allt får inte plats xD haha. Funderar på om jag blir tvungen att ta med regnjacka hem, hmm. Kanske bäst så! Får väl låsa in på stationen då, orkar inte ta med väskan till inspelningen. Den blev ju stor nu, och de är så mycket folk efteråt som ska ha ut sitt i garderoben så jag vill inte hänga in den där heller. xD haha. Ska strax ta mig iväg här, bara kika i lite snabbt.. Vi hörs nog ikväll igen när jag är hemma i viken..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback