För att du kan...

2009-09-12 @ 23:25:55

Kom hem vid halv elva här, fick skjuts hem av Jennifer och hennes familj som också var i Uppsala. Mycket mysig allsång var det. Och Sonja är bara allmänt bäst ju, iiih tack. ♥ Jag ska blogga om dagen så fort jag kommit ikapp med det andra. xD haha.

Tidigare idag så var jag in till Kungsan med Micke, för att se popcorn-finalen.. Och träffa Annamia då, trevligt. Hon är så go ju.. Hejade även på Daniel Karlsson, haha. Hann se en bit av finalen, när de plockade ut de tre finalisterna. Sedan var jag tvungen att dra till centralen och pendeln. Men fick mess av Micke hur allt slutade, haha...

Nu sitter jag här och äter lite chips och glor runt massa. :) Kanske hittar nåt skoj. xD haha.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback