Go´natt alla!

2009-09-03 @ 23:54:14
Det blev inget plugg.. Jag och Micke har kollat lite hur det blir i helgen.. Askrångligt med upptåget i helgen ju, för det verkar vara banarbete. :S Så det förstör en hel del, så får se imorgon hur allt slutar.. Så jag har även packat massa nu ikväll. Åker ju hem imorgonkväll.. Så de blir lite smutstvätt, för jag har knappt nå kläder här. Plus lite annat joks med hem.. Så jag har inte hunnit läst några läroplaner alls och jag orkar inte nu heller. För jag måste sova så jag kommer upp imorgon när klockan ringer, säger go´natt här nu. Får se om jag hinner skriva nåt imorgon innan jag åker hemåt mot Sandviken. Det är iallafall skola som gäller imorgon, sedan Så ska det låta-inspelning och sedan hemåt. :) Höres!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback