Go´nattar här iallafall...

2009-09-27 @ 21:59:57
Jag ska faktiskt ta och lägga mig här snart. Jag har tråkigt som vanligt, och det kommer inte så mycket inlägg från min sida längre heller.. Jag har typ tappat blogglusten för stunden, väldigt tråkigt tycker jag! Men det händer inte mycket i mitt liv just nu... Försöker ta mig hem till viken så ofta det går, här är det bara tråkigt att sitta ensam!!! Aja, skola imorgon iallafall.. Sedan träffa Micke, det blir najs och hänga runt lite i stan. :) Hörs mera imorgon!

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Hej stumpan! Har du tråkigt??? När du är hemma har du ju oxå tråkigt, eller? Der blir nog bättre snart ska du se....:) Gonatt, hjärtat så hörs vi i morgon.Kramar

2009-09-27 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback