Har tråkigt...

2009-09-03 @ 15:53:34
Jag sitter bara här ja, på mitt rum...

Jag har hunnit med en del idag. Vaknade kring nio-tiden typ, kom inte härifrån förrän strax efter tio. Raka vägen in på SL center för att köpa ett sl-studentkort.. Lång kö, men jag har nu köpt ett. :) Efter det så tog jag t-banan till Universitetet för att kika in på Akademibokhandeln där och se om de fått in böckerna jag behöver, men icke.. Så jag tog mig in till stan istället och köpte en present till syster som fyller på lördag.. Hoppade på t-banan vid hötorget och klev av vid Odenplan för att där ta mig till en annan Akademibokhandel, men de hade inte heller böckerna. Och då tog jag t-banan hem till fridhemsplan.. Men först iväg och handlade lite sedan trallade hemåt.. Väl hemma så gjorde jag lite makaroner och åt det med ketchup, mums. Eva (hon som jag hyr av) kom också in hit en snabbis, berättade vart tvättstugan och allt sådant var. xD haha. Strax efter två-tiden så åkte jag iväg till konradsberg för att ta mig till bibblan där.. Jag måste läsa två kapitel ur en bok till imorgon. Kommer dit och alla böckerna var utlånade och referenserna upptagna, suck.. Fixade iallafall ett universitetskonto och bibblankort och åkte sedan hemåt igen. Tog en svängom runt fridhemsplan, hittade lidl och donken, yeah. Sedan hemåt och här sitter jag nu.. Jag har väldigt tråkigt liksom, det händer inte ett skit. Jag måste ju tillbaks till skolan igen, men jag orkar inte... Men jag ska göra ett försök till senare här, det är så jobbigt att gå ju.. xD Annars vet jag inte vad som händer alltså, inte mycket alls. Lyssnar lite på Sonja, hihi.. Ska kolla runt lite mer här nu!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback