Hemma för kvällen...

2009-09-03 @ 21:42:40
Jag kom iallafall iväg till skolan och bibblan tidigare, men såklart så skulle de böckerna vara upptagna då också. Så jag åkte hem och sket i det. Får säga imorgon när jag träffar gruppen att jag åkt dit några gånger men att de inte funnits nån bok ledig att läsa, suck. Känns dumt mot gruppen men jag kan inget göra åt det. Sedan satt jag vid datorn lite, som vanligt. Och vid halv åtta så tog jag mig iväg, mötte Micke på centralen och vi tog pendeln ut till Jakan för att träffa Milla. :) Trevligt. Micke skulle hämta sitt grönan-kort. Så vi satt där och pratade lite, mysigt. Sedan tog vi pendeln hemåt igen strax innan nio.. Jag och Micke tog hejdå vid centralen, men ses ju imorgon igen, haha. Och nu sitter jag här och blänger igen.. Vet inte om jag ska ta och kika på de tre läroplanerna jag har här hemma, vet inte ens vad vi ska göra med dem, hmm. Jag kan ju kolla lite iallafall, så jag hänger med på nåt imorgon. :) Sedan ska jag även kika igenom face och bdb, woho.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback