Jessica <3

2009-09-05 @ 22:56:09

Jag är hemma, jag vill inte vara hemma.. Gaah! Jag vill tillbaks till dagen, spola tillbaks, åååh. Jag finner inga ord för dagen.. Hade ni varit med om samma så hade ni förstått.. Den där Jessica Marbeger är alldeles för fin, och jag tror jag gillar henne alldeles för mycket. Herregud!!! Det har varit Jess lite titt som tätt ända från halv två till halv nio.. Hon är bara bäst, ååh. JAG SAKNAR HENNE! Jobbigt att det bara ska bli en värre saknad efter henne när man träffat henne, nu är den dock ENORM!!! Gaah! Jag sitter iallafall här och minns tillbaks på dagen, på allt hon sa och allt. Underbara fina hon! ♥ Jag ska blogga om detta, så fort jag fått ut sista sommarveckan, haha. xD

Ska kika runt nu och se vad jag missat. :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback