Lite trött nu...

2009-09-22 @ 23:47:09
Hela kvällen har jag spenderat här vid datorn. Pratat med mamma och Micke i fonen. Bloggat om gårdagen och gbg-inlägget har kommit ut. Funderat lite grann kring skolan, hösten, planerade grejer och så... Ja, vi får helt enkelt se hur det blir med allt. Har bokat dyra tågisar, men det blir det värt! Kollat på Idol och sedan Systrar i jeans, i löve that film. :D Och nu ser jag på filmen på ettan, Allt en tjej vill ha. Den är riktigt bra, har sett den förr. Men jag ska snart gå och lägga mig här, får se klart filmen först... Får se hur dagen blir imorgon och lär bestämma mig om när jag tar mig hem till viken.. Jag längtar hem!

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

gör du, gumman?Längtar efter dig oxå. Bara att komma hem när du vill, det vet du! Kram

2009-09-23 @ 14:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback