Mello i mitt hjärta. <3

2009-09-15 @ 00:26:30
Jag har mest suttit här vid datorn sedan sist. Kollat face, bdb och bloggar. Tyvärr så har jag inte skrivit nå mer på inläggen, har inte hunnit.. Jag satte nämligen i Mello07 dvdn, så himla bra. Har redan kollat på finalen.. Sonja & Sanna är ju bara helt bäst! Det har liksom gått 2,5 år nu sedan dess.. Jag gillar de där brudarna mer än någonsin..♥ Så mycket som har hänt, vilka minnen det finns! Jag skulle aldrig i världen kunna byta ut dem, i love it! Och just nu kollar jag på den älskade mellomusikalen, den är bara så bäst! Och Nat är bara grymmast, och sötast av alla. ♥ hihi. Nu ska jag kolla lite mer här...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback