Min dag...

2009-09-07 @ 16:03:31
Här sitter jag och trycker lite grann, det händer inte mycket alls. Har väldigt tråkigt här hemma, bu. Var iväg till skolan tidigare idag, började vid halv tio. Mötte upp gruppen vid caféet igen på konradsberg och vi for in till bibblan. Satte oss vid datorn och skrev ett protokoll på de vi gjorde i fredags. :) Sedan lite lunch och sedan gick vi igenom lite begrepp till tentan.. Vi sa la hejdå vid ett-tiden ungefär.. Jag åkte hemåt, tänkte gå förbi sats men jag orkade inte så jag gick hem istället. Och här sitter jag nu. :) Ska försöka få ut nåt inlägg också, om jag orkar, ta så sjukt lång tid ju. xD haha. Men de visar sig...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback