Sängen kallar..

2009-09-07 @ 22:48:52
Klockan börjar faktiskt bli mycket här och jag ska ta och sova. Ingen bloggning heller, håller på men det tar tid menmen... Ska upp tidigt imorgon, har föreläsning vid 8 redan. Död! Två föreläsningar, en 8-10 och den andra 14-16. Därimellan ska vi plugga till tentan typ. Och imorgon måste jag förbi sats och kolla lite.. Och senare på kvällen ska jag iväg på dansklass. :D Det blev bestämt nu ikväll här, det ska bli askul, hoppas jag. :D Jag längtar iallafall.. Kommer vara sämst av alla men va fan, jag får dansa för Henne igen! Nej, nu ska jag stänga av skönsjungande Sonja här och släcka ner datorn och bädda upp. Dags att sova, hörs mera imorgon. Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback