Sommaren 2009 är officiellt över!

2009-09-02 @ 22:16:01

En dag sent men det gör väl inte så mycket, bättre sent än aldrig, haha. Sommaren är nu officiellt över. Och det känns otroligt tråkigt... Har inte ens hunnit bloggat klart om allt som hänt, för det har hänt så SJUUUUKT mycket i sommar. Det är knappt att man fattar det själv alltså, shit. Helt klart Bästa sommaren ever!!!

Rix fm festival, Markoolio-konserter, Smaka på Stockholm, Gröna Lund, Sommarkrysset, Bounce summercamp, Göteborgskalaset, Lotta på Liseberg, Allsånger, Diggiloo, Pride, olika konserter... Massa skoj som hänt alltså!!! Det största som hänt, eller några saker, är ju att jag sett Madonna och Britney Spears live. Det var en upplevelse om något. Men att ha dansat bakom självaste Malena Ernman, det känns också stort!! Jag levde mina drömmar just i det ögonblicket, lövely! När jag minns tillbaka på den här sommaren, så blir jag alldeles varm inombords och bara ler, så mycket kärlek det har varit.. Den har varit alldeles, alldeles... OSLAGBAR!!! Alla människor jag har träffat, jag säger bara TUSEN TACK för att ni finns i mitt liv! Ingen nämnd, ingen glömd! Ni är underbara allihopa, tack för att ni gjorde denna sommar möjlig!



Vi blev ett gäng denna sommar,
nämligen glada gänget, tillsammans.
Vi samlar minnen som tar oss genom livet.
Detta var verkligen Vår sommar! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi genom allt, alltid. <3

2009-09-03 @ 07:46:27
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Mika

Tack för allt bby! <3333



och ja - Genom allt, alltid <3 ALLTID VI!

2009-09-03 @ 16:13:41
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Emma

Glada gänget, idag imorgon och igår <3

Sommaren 09 ett minne för oss alla!

Vi tillsammans, genom allt, Alltid! <3

2009-09-03 @ 16:30:28
URL: http://metrobloggen.se/emmabergstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback