Sovtajm.

2009-09-06 @ 01:56:42

Dags att sova nu. :) Det har inte hänt så mycket här ikväll. Packat ihop väskan min som ska med imorgon plus att jag packat en resväska som mamma tar med sig på torsdag när hon kommer till mig. :) hihi. Bara ätit lite godis och så också, najs. Men nu känner jag hade jag borde sova om jag ska orka upp imorgon. Min buss mot Sthlm går vid 08.40.. :) Blir då uppmött av Micke på terminalen och vi drar ut till grönan direkt, låser bara in väskorna på centralen.. Det är nå mix megapol artistjakt där, med massa artister. :D hihi. Sedan får vi se om jag går på Så ska det låta-inspelningen på kvällen... Men som sagt, nu ska jag sova!

Go´natt!


Jag saknar Jess som tusan, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej " Carro"! Tittar in och ville bara säga att det var trevligt att se dig igår! Vi hade en toppenkväll!!! Sköt om dig!!! KRAM E-M & Simon

2009-09-07 @ 09:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback