Träning är livet.

2009-09-19 @ 19:53:17
Idag har jag typ tränat bara... Vaknade vid halv tio ungefär, fixade mig, satt vid datorn och sedan packade ihop väskan för dagen. Tog mig ut till Sportlife Karlaplan till ett-tiden, träffade Omid direkt typ och vi tog oss in. Kul att träffa han igen.. :) Betalade för eventet och tog mig ner och bytte om.. Första klassen vi hade var Jazz, guud så kul!! I början gick det inte så bra, men sen när vi körde dansen om och om igen, så gick det bättre för varje gång. Så himla kul, och det sista gångerna när vi bara körde koreografin så gick allt helt perfekt typ. :D iihi. Sedan en kvarts rast och det fortsatte med en boxklass.. Ojoj, två och två och vi fick göra massa övningar. Det var askul, gud vad jag har saknat boxen, shiit. Väldigt jobbigt, svettigt men iih så kul! En kvarts rast igen och därefter blev det yoga/core.. Inte riktigt min grej då, yoga alltså.. Men core älskar jag.. Det var också jobbigt men väldigt avslappnande.. Efter den klassen så kände jag att det var dags att dra därifrån för att få i mig nåt att äta.. Det var en klass kvar som jag hoppade över.. Men iallafall, jag tog mig till donken på karlaplan, mumsigt värre. Efter det så var det raka vägen hem och var hemma strax innan sju-tiden här. Nu gör jag inte mycket alls, glor runt lite här på datorn..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback