Trevlig dag i stan.

2009-09-29 @ 19:38:13
Jag kom iväg strax innan halv två här.. Jag skippade t-banan idag och gick hela vägen till centralen, längs norr mälarstrand vid vattnet. Åh så fint, solen sken emellan åt och vattnet glittrade så fint. Lite småkyligt blev det när det blåste, men det gick bra ändå. Gick förbi stadshuset, minnen. ♥ Kom till Centralen, fortsatte bort till sergel och drottninggatan och följde den bort mot Gamla stan.. Trallade västerlånggatan igenom, vidare till Slussen och ett snabbt besök på donken, sugen på strips. Efter det så gick jag vidare på Katarinavägen upp mot Södermalm, helt vilse typ.. Hittade en gata jag kände igen, nämligen kocksgatan, men svängde strax därefter in på nytorgsgatan och följde den tills den tog slut och kom strax därefter ut på Ringvägen. Gick en bit på den för att sedan svänga av vid Götgatan och den gatan följde jag hela vägen igenom söder. Såg Johan Röhr också, haha. Kom ut vid Slussen och tog mig ner till kajen, färjorna och gick där längs Skeppsbron hela vägen bort till Kungsan. Då bestämde jag mig för att ta mig till universitetet för att köpa en bok, så drog vidare mot t-banan vid Östermalmstorg. Kom till universitetet och hittade min bok och sedan tillbaks samma sväng, hoppade av vid östermalmstorg.. Tog Kungsgatan tillbaks, en sväng på Sveavägen och sedan till Drottninggatan igen.. Åt mat på donken vid Hötorget innan jag hoppade på t-banan där hemåt.. Orkade tyvärr inte gå hem, det får bli en annan gång! Kom hem vid halv sju-tiden ungefär... :) Men det blev en härlig dag på stan, ute i friska luften, najs!




Kommentarer
Postat av: Ingela dilen

Det ser ut som du haft en mysig dag...och du måste bo i Sveriges vackraste stad, även en sådan här höstdag...:) Kram

2009-09-29 @ 20:14:48
Postat av: Mika

DU SÅG MIN EXMAN JU! :OOOOOOOOOO röhr <3 xD

låter himla mysigt i alla fal! AVIS! saknar dig hjärtat!

2009-09-30 @ 17:41:52
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback