Trötter...

2009-09-23 @ 19:27:21
Det har knappt hänt något idag.. Jag väcktes av ett sms från M vid nio-tiden idag, haha.. Somnade om och vaknade vid elva-tiden. Sedan har jag suttit massa här vid datorn och gjort ingenting. xD haha. Vid halv fyra ringde Micke, han slutade skolan då. Vi skulle iväg till sumpan och kika på lägenhet... Micke kom hit till fridhemsplan, vi hoppade på t-banan ut till solna centrum först, en sväng förbi Lingman och co. Vidare till Hallonbergen efter det. xD Kikade lägenheten där, jättefin verkligen, men läget gillade jag inte alls, så det blev inget med den. Vi tog oss tillbaks till centralen, där jag tog hejdå av Micke, tack för att du följde med. :) Jag trallade och hämtade ut mina tågbiljetter och sedan till donken för kvällsmat.. Och kom hem för en timme sedan ungefär, nu gör jag inte ett skit typ.. Jag är bara så himla trött, hela tiden!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

är nog riktig mat som fattas, det är därför du är så orkeslös, trött hela tiden..

2009-09-23 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback