Tv-kväll.

2009-09-26 @ 00:53:54
Jag har supertråkigt, det är jättevarmt i mitt rum. Som ni märkt så blev jag hemma från krogen, men jag är inte riktigt sugen på att springa runt på krogen, det verkar lite tråkigt, dock. Är jag gammal när jag säger så?! xD haha. Blev sittandes här vid datorn istället... Kollade på kändisdjungeln efter idol, inte för att det är bra men.. Och sedan blev det film på ettan, Mona Lisas leende med Julia Roberts.. Har alltid velat sett den, har bara sett halva. Jättebra film faktiskt, helt klart värd att se! Och sen är ju Roberts en av mina favvoskådisar.. hihi. Och nu sitter jag här och glor, lyssnar på Standing strong och funderar lite på vad jag ska göra nu och även imorgon.. hmm. Jag är inte direkt trött nu iallafall, bara grymt uttråkad.. Nåt skoj ska man väl hitta på nu....

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback