Tv-kväll!

2009-09-30 @ 23:49:21
Jag tittade på Idol tidigare här.. Heja Erik! Han var jäkligt grym.. Och sedan tyckte jag faktiskt Rasmus var bättre än Rabih.. Jag gillar inte han alltså, blä.. Imorgon är det dags för tjejerna igen, jag gillar tre stycken av dem.. Camilla, Karolina och Tove, vill ju ha alla tre vidare.. Men måste jag välja så blir det Camilla (såklart!) och Karolina. :) Hoppas, håller tummarna! För jag kommer ju att missa det, jag sitter på tåget hemåt. xD Men får kolla på nätet helt enkelt, eller bara se vilka som gick vidare!! Men efter idol nu ikväll så kollade jag på Grey´s anatomy. Hur j*kla bra som helst!! Jag tror jag är fast i det igen alltså, gah! Sedan efter det så har jag bloggat massa, två inlägg har kommit ut. Jiho!! Bara ett inlägg kvar nu och sedan är jag ikapp, det känns gött.. De ska jag försöka få ut i helgen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback