Lyckad kväll. <3

2009-09-17 @ 22:58:46

Jag drog in till stan vid halv sex-tiden ungefär... Raka vägen till Berzelii park, alltså china-teatern, där musikalen Hairspray skulle ha premiär!! Det var inte alls så mycket folk där när jag kom, de höll på att fixa lite kring stället. Men tillslut så, det verkligen kryllade av folk sedan, mellan halv sju-sju.. Ojojoj, kändisar blandat med vanligt folk! De kändisar/bekanta som jag träffade var: Sonja, Shirley, Lisa StadellNina Söderquist, Jessica Andersson, Tess, Edward af Sillén... Så sjukt j*kla lyckat. :D Jag gick med ett leende på läpparna iallafall när jag lämnade stället. :D iiihi!!! Andra kändisar som jag såg var: Charlotte Perrelli, Pernilla Wahlgren med familj, Anna Sahlene, Andreas Lundstedt, Christine Meltzer, Sarah Dawn Finer & Mikael Solfors, Malena Laszlo, Regina Lund, Terran, Linus Wahlgren, Kim Sulocki, Sanna Bråding, Lillbabs, Babsan, Maria Möller, Gabriel Forss, Hanna Lindblad, Anders Ekborg, Claudia Galli, Tina Leijonberg... :D Och massa flera, men inga som jag såg och kände igen namnen på..




Bilder från Aftonbladet:



Dessa tre brudar gjorde min kväll,
TUSEN TACK. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback