Varje saga har ett slut...

2009-09-24 @ 21:55:09

Jag är hemma i Sandviken iallafall... Det känns faktiskt skönt! Jag sitter här och trycker vid datorn, men ska snart gå ner och se om det finns nå gott att tugga på.. Men iallafall, jag rullade in med tåget i Gävle vid halv fem-tiden idag, mor och syster kom och hämtade mig.. Nästan direkt så tog jag mig iväg till badet och körde step2 för Päivi. Så himla roligt!! Svettigt, jobbigt men alldeles underbart! Jag älskar´t. Pratade lite med P efteråt, gosmänniska. Sedan hemåt, lite kvällsmat och sedan Idol. Heja Camilla! Och Laila Bagge. ♥ Efter det så har det inte hänt så mycket, ska iallafall ner nu och se hur det går för resten och om det finns nå gott till mig...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback